Pressemeddelelser

“There is no such thing as bad publicity – except your own obituary” – Brendan Behan

Ovenstående citat kan måske diskuteres – men det kan vigtigheden af ganske almindelig presseomtale altså ikke. Pressemeddelelser koster desuden langt mindre end ‘normal’ eller almindelig annoncering.

Pressemeddelelser – Indhold

Det er vigtigt, at du ikke falder i den gamle fælde og skriver pressemeddelelser, der er intet mindre end deciderede reklamer for din virksomhed.

Hvis du vil have succes med pressemeddelelser, så kræver det altså også, at du ved, hvordan du skal håndtere din pressekontakt.

Det er ikke lige meget, hvad du sender ud, eller hvem du kontakter!

Det handler om at skrive, som en journalist ville gøre det!

Vores erfarne skribenter kan hjælpe dig med:

  • Tekster til pressen
  • Tekster til hjemmesider
  • Tekster til salgsbreve
  • Annoncetekster
  • Intern kommunikation
  • At teksten er klar, konkret og målrettet til formålet

Du kan også få mere konkret input til, hvad man ellers kan inkludere i de pressemeddelelser, som du sender ud for at promovere din virksomhed. Her tænker vi bl.a. på:

  • Nye events
  • Nye produkter
  • Nye services
  • Økonomisk opadgående kurve
  • Produktpræmier
  • Bedrifter
  • Osv.

Er pressemeddelelser vejen frem for netop dig ? Eller har du et par spørgsmål til os ?

Jamen så ring til os på 22 32 19 52 eller skriv til info@markedsoptimering.dk !

Vi responderer på alle henvendelser !